this smile will not disappear as long as my family and friends is by my side :D *love them a lot
AimiMasturaBintiMohamadSayoti .

Friday, December 30, 2011

30.12.2011

That day aku dah settle kan satu masalah . Masalah yg sentiasa menghantui fikiran aku . Dh lama benda nie bersarang dlm kepala otak aku and benda nie buatkan study aku terganggu , buatkan aku menangis . Hahhh , yes menangis? Terlalu banyak air mata yang telah aku keluarkan kerana dia . Dia pergi begitu shaja meninggalkan aku . Setelah aku berusaha melakukan apa saja utk menambat hati dia. Bila aku dah start sayang seseorang aku akan sayang org tu sepenuh hati aku. So bila aku di kecewakan .ya allah tak terkata betapa peritnya hati aku , betapa sedihnya hidup aku , hanya tuhan saja yang tahu hati dan perasaan aku . Aku cuba untuk selesaikan masalah ini dengan membuang segala perasaan ego aku segala perasaan malu aku semata-mata untuk mencari suatu perkara yg melibatkan hati dan juga perasaan aku and of course ianya melibatkan hidup aku and masa depan aku . Aku terlalu cintakan dia tapi aku tak boleh lawan takdir. Takdir yg telah tertulis bahawa jodoh aku bukan bersama dia. Terlalu perit untuk menerima semua ini. Kehilangan seseorang yang kita sayang yang kita cinta amat memeritkan. Aku tak boleh bohong diri sendiri yg aku masih belum boleh menerima takdir ini dengan redha. Dugaan ini terlalu berat . Lagi-lagi bila aku melihat kau bersama yang lain. Hati aku hancur. Nothing can describe my feeling right now . Dia berterima kasih padaku kerana aku tak membenci dia. Dia kata dia mempunyai sebab berbuat sebegini and aku masih mencuba untuk menerima hakikat yang dia bukan lagi milik aku.tapi alhamdulillah aku dgn dia berkawan .Lagipun hari nie adalah hari terakhir dlm 2011 . 2011 terlalu byk kenangan pahit manis suka duka aku bersama dia . Dan tentunya terlalunya byk air mata telah aku keluarkan utk insan yg dipanggil lelaki. Aku cuba untuk melupakan dia . New year kan. So kita lupakan lah yang lepas tu . Kita bukak buku baru dan akan ku pastikan tahun 2012 akan menjadi tahun yang paling gembira dalam hidup aku . Tiada lagi tangisan untuk engkau lelaki . Aku akan berusaha utk itu . Dan aku akan berusaha untuk focus dalam study sepertimana yang dipinta oleh keluarga dan dia . Amin .

So , happy new year all ! Happy new year sayang ! Me bersyukur sgt dpt peluang sambut new year sama-sama dgn dia insyaAllah malam ini :)