this smile will not disappear as long as my family and friends is by my side :D *love them a lot
AimiMasturaBintiMohamadSayoti .

Saturday, December 31, 2011

THE BEST MOMENT EVER

yeayyyy new year sudah ! and new year kali nie new year paling best dalam sejarah hidup aku . mana tidaknya bila kita sambut new year bersama dengan orang-orang yang kita cinta , org yg kita sayang . org yg kita sayang tidak semestinya family kita sahaja malahan teman-teman rapat kita and org yang 'penting bagi kita' . tak terkata betapa gembiranya hati aku malam tadi . melihat bunga api , bergelak ketawa bersama dgn dia dan rakan-rakan . aku tak pernah menyangka akan ada lagi saat-saat bahagia bersama dia setelah semua yang berlaku pada tahun lepas 2011 . allah itu maha adil . dan aku bersyukur sekali dapat bersama dgn dia . tapi kalau bertepuk sebelah tangan takkan bunyi kan . and aku faham tu . dia tak mungkin lagi akan kembali pada aku and dia tak mungkin lagi akan jadi milik aku . tapi apa-apa pun aku tetap mendoakan kebahagiaan dia walaupun aku tak bahagia .

yeayyy yang penting malam tadi aku merasa saat-saat bahagia tu . terima kasih teman-teman . terima kasih kerana membuatkan saya tersenyum lebar malam tadi . hehe . suka yang teramat .

and aku berharap sangat malam tadi tidak akan jadi hari yang terakhir antara kami . hubungan kita takkan berakhir sampai di situ saja . we are friends keh :) and permulaan yang baik bagi 2012 :) and aku harap 2012 takkan jadi seperti 2011 . itu semua tidak akan berulang lagi . insyaAllah tiada lagi air mata untuk lelaki . *just cakap jehh bukan berjanji ;). amin ya rabbal alamin .




my baby fatin <3



kehadiran mereka (nady&fatin) menyinari hidup saya :)



sayang nady <3