this smile will not disappear as long as my family and friends is by my side :D *love them a lot
AimiMasturaBintiMohamadSayoti .

Thursday, December 1, 2011

KERJA WORK KERJA -.-

org tgh bekerja mmg akan lupa semua benda ehh ?mmg die akan focus jee kt kerja die tu ? takkan sampai busy sgt . samapi tak msj . tak call . satu msj pown tarak. haprak btl ahh . 3 days dh kowt tk dengar khabar berita -.- mkn ke tak kau , sihat ke tak kau ? aku pun tak taw . i know you can handle yourself . aku taw kau dah berdikari since dr sekolah lagi but at least let me take care of you . aku take care kat kau sbb aku sayang kau . tah , malas nak fikir dah . up to you . if you think you still need me in your life , let me know jeehhh . saya tak pernah marah kat awk , saya just geram jee k. give me a chance bebehhh . give me a chance to be a part of your life , please. tu je yg aku nak . and bila kau dh bg peluang tu kat aku , please treat me nicely kay . aku ade hati KOTTT ! hati aku nie bukan nya batu. aku ade perasaan. so tlg jaga perasaan aku nie baik2 .tlg faham keadaan aku as aku faham keadaan kau .

Jika kamu mencintai 2 orang dalam 1 masa . Maka pilihlah orang yang kedua itu kerana jika benar kamu mencintai yang pertama , tidak mungkin kamu akan jatuh cinta pada yang kedua - faten aquila