this smile will not disappear as long as my family and friends is by my side :D *love them a lot
AimiMasturaBintiMohamadSayoti .

Saturday, December 10, 2011

RINDU :(



hehe . at last dapat jugak saya tgk cite ombak rindu . asyik2 pergi tiket full , and at last hari nie tgk sudah.cite dia not bad . bikin aku meleleh T.T ehehhh . ape ? series lah kisah tu sedih kowt . and kisah tu ade mcm nk serupa sikit ngn hidup aku . tapi the end cerita tu bahagia . the end hidup aku ? aku pun tak tahu . hanya tuhan saja yg tahu . apa2 pun kita sebagai manusia kena redha dengan ketentuanNYA . yes of course . mcm skang nie . aku try utk terima yg dia dah tak ada dlm hidup aku . but it's hard beb ! seriously terlalu sukar . susah utk aku padam segala kenangan dgn dia . tak pernah aku rasa sampai mcm nie sekali . ya allah , berat cubaan mu ini ya allah . pergi mana-mana pun mesti terigt kat dia . terlalu byk kenangan manis dgn dia .

td pergi curve pergi P****** . ya allah tempat tu lah aku kenal dgn dia , aku jumpa dia kat situ . terlalu byk kenangan dekat situ . sedih sgt bila fikir tu semua balik . terlalu cepat masa berlalu . knp dia pergi dr hidup aku , dia janji mcm2 . tapi kenapa dia tak tunaikan semua janji tu ? knp dia buat aku menderita ? setiap hari dok igt kat dia . hmm actually tak guna aku tangisi semua tu . dia takkan kembali aimi . dia dh pergi . life must go on aimi :) insyaAllah dgn bantuan dr kwn2 , family and of course god . aku kena redha dgn setiap apa yg berlaku . insyaAllah :)

over all, hari nie best , quite fun dpt shopping ngn syikin then tgk ombak rindu , of course dgn sykin ngn en zamely . thanks a lot guys . korg berdua mmg takde perasaan ahh . aku je yg nangis . ape daaa :) hehe



aimi :)